خب سلام . قرار بود تو مطلب بعدی در مورد روتین در سیاست صحبت کنیم (بحث سیاسی شد شانس بیاریم مارو نگیرن D: ) .

شاید با خودتون بگین سیاست چقدر میتونه توی تکراری شدن زندگیتون تاثیر بزاره . خب خیلی از ماها وقتی دچار روزمرگی میشیم با خودمون میگیم که یه روز خوب میاد . و بعدش روز خوب رو توی تغیر شرایط میبینیم و تغیر شرایط رو در رفاه زندگی و رفاه زندگی رو در نبود تحریم ها و نبود تحریم ها رو در سیاست . به طور مثال چندین وقته که ما خوشحالیم که قراره با کشور هایی که تحریمیم مذاکره کنیم و هر دفعه شکست میخوره و این حلقه در حاله تکراره و زندگی مارو هم همراه با خودش تکراری میکنه ... حالا یه سوالی که پیش میاد اینه :

چطور از شرش خلاص بشیم و بهش فکر نکنیم ؟ 

من خیلی با خودم بحث کردم تا یه پاسخ درست بهش بدم (اگه شما میتونید کمکم کنید ) ولی تنها پاسخی که موجود بود این بود که من نباید به اینده ای امیدوار باشم که از نظر ظاهری شدنی نیست . من با شرایطی که فعلا هست باید خودمو وقف بدم . و تا حد ممکن از سیاست یا  روتین سیاسی دور بشم . چون ما به دنبال از بین بردن روتین هستیم و بعضی اوقات نمیشه فقط جنگید بعضی وقتا باید سپر انداخت و فرار کرد . اگه ازش دور باشیم شاید به گونه ای بتونیم از بین ببریمش .

البته میشه از بین بردش و فرار نکرد ولی برای چیز های بزرگ تنها یک نفر کافی نیست .

در مطلب بعدی میخوام در مورد تاثیر گذاری ادیان در روتین بگم .