خب دوباره سلام امیدوارم روز خوبی رو پشت سرگذاشته  باشید . قرار بود در مورد تاثیر دین در روتین زندگی صحبت کنیم . خب اولا اینکه انسان ها به دو دسته با دین و بی دین تقسیم میشن که من به هر دو گروه احترام میزارم .

تو جامعه ای که زندگی میکنیم دارای ادیان مختلفی هستم مثلا اسلام ، مسیح ، یهود ، و ... و من چون پدر و مادرم مسلمان هستن به مسلم ها بیشتر اشنایی دارم و سعی میکنم از اسلام مثال بزنم . خب بحث من با افراد با دین هستش . برای مثال ما از این که هرروز نماز بخونیم یا هر سال روزه بگیریم خسته شدیم و احساس میکنیم که داره زندگیمون رو تکراری میکنه .

خب ازل سوالی که من داشتم ازتون اینه که وقتی شما یه کشور رو برای زندگی انتخاب میکنید باید با قوانین اون کشور زندگی کنید و یا اگر با قانون کشور نمیتونید کنار بیایین مملکتتون رو عوض میکنید و یا کلا به جایی میرین که قانونی وجود نداشته باشه .

دقیقا مثالی که زدم به دین ربط پیدا میکنه . اگه شما اسلام رو انتخاب کردید یا باید با قانونش کنار بیایین یا باید دین رو عوض کنید ( تشویق به تعویض دین نمیکنم چون من هیچ سود شخصی نمیبرم ) یا باید کلا بیخیال دین بشید . شاید بگید دین مهم تره از تکراری شدن زندگیم . بله شاید نظرتون درست باشه ولی به این توجه کنید که روزمرگی باعث افسردگی ، خودکشی ، و یا مرگ زود هنگام بشه ... پس نمیشه دست کم گرفتش ...

البته خیلی ها در این میان به دنبال زندگی دارای نظم و تکراری هستن ... خب امیدوارم از مطالب کامل استفاده کرده باشید ... در مطلب بعد میخوام وارد سوالایی بشم که ذهن هممونو درگیر کرده . موفق باشید